اردوی آماده سازی تیم ووشو شهرداری خاش در یاسوج تشکیل شد
محمدامین میربلوچزهی، خاش - ایرنا - سرپرست تیم ووشو شهرداری خاش گفت: نخستین اردوی آماده سازی تیم ووشو شهرداری خاش برای شرکت در رقابت لیگ برتر کشور با ترکیب کامل و متشکل از 35 ووشوکار در سرسرای آکادمیک ووشو یاسوج برگزار شد.

عبدالوحید هاشمزهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این اردو تمامی ووشوکاران برای انتخاب نفرات اول و دوم مورد ارزیابی و گزینش سرمربی جدید تیم قرار می گیرند.
وی ادامه داد: درگذشت ناگهانی مربی صاحب نام شهرداری خاش مرحوم عبدالحمید زرک زهی به این تیم شوک وارد کرد اما به لطف خدا و حمایت شورای اسلامی شهر سر مربی جدید به نام «لشکری» از مربیان صاحب نام کشور و عبدالنبی زرک زهی به عنوان مربی انتخاب و تیم برای شرکت مقتدرانه در لیگ آینده آماده شده است.
هاشمزهی گفت: با توجه به این که تعدادی از ووشوکاران خاش آمادگی سال قبل را برای شرکت در لیگ آینده نداشتند با درایت مربی جوان تیم چند ملی پوش جذب شدند.
وی افزود: بازی نخست تیم شهرداری با رنگ فیروزه شیراز است که ووشوکاران ما به آمادگی رسیده اند و امیدواریم آغاز خوبی داشته و بتوانیم در لیگ برتر از دو عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.
وی بیان کرد: تیم ووشوی جوانان شهرداری مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در 2 دوره گذشته است.
وی از مردم شریف خاش خواست با دعای خویش همچنان پشتیبان این تیم جوان باشند تا بتواند با سومین قهرمانی پی در پی عنوان پر افتخارترین تیم لیگ برتر جوانان کشور را به خود اختصاص دهد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 ** 6081 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

خبری تحلیلی باتکیه برموضوعات وتوانمندیهای شهر من خاش